Stimmingアナログの美しさを求めて、スティミングは暗がりの氷の世界へと旅をする。
WATCH: STIMMING TRAVELS INTO THE ICY HEART OF DARKNESS IN SEARCH OF ANALOGUE PERFECTION

どんなアーティストも、ミュージシャンも、様々な手法でインスピレーションを探している。都心の気取った教会を好むものがいる一方で、詰め込まれた地下のクラブにインスピレーションを見出すものもいる。しかし、スティミングというダイナミックな‎アーティストは、究極の孤独を好んだ。彼は、真の1stコンセプトアルバムである「Alpe Lusia」のために、娯楽や外部からの影響を避けようと、小さなアルプスの山小屋に隠れ場所を見つけたのだ。
「Alpe Lusia」を完成させると、スティミングは、1月、北大西洋の氷海から北海へとゆっくりと進む‎コンテナ船に乗りこみ、またしても姿を消していった。
目的はただ一つ:コンピューターから解放されたライブを実現させること。
幸運にも、スティミングは完全に一人ではなかった。ドイツのテクノプロデューサーとはそう喜んで住居を共にしそうには見えないぶっきらぼうな乗組員と、彼のカメラをカウントするなら。現在、彼の旅行記のPart1とPart2を私たちのサイトで見ることができる。Stimmingがいったいどうして荒涼な海の彼方へと向かうコンテナ船に乗ったのかを自問するところから、旅行記ははじまる。

Every artist and musician finds inspiration in different ways. Some find it in the depths of a packed basement club, while others prefer a posh loft in the city.
Dynamic artist Stimming, however, prefers isolation ― of the extreme kind. For his his first real concept album, Alpe Lusia, Stimming found refuge in a tiny Alpine cabin, working alone for a full month to avoid any distractions and external influences. Once complete, Stimming vanished once again, this time into the depths of a container vessel in the North Sea slowly making its way through the icy seas of the North Atlantic in January.
The goal was a straightforward one: to create an entirely computer-free live show.
Luckily Stimming wasn’t completely alone, if you count his camera and the gruff crew, who didn’t seem eager to share living quarters with a German techno producer.
He’s now shared his tour diary with us, parts one and two of which you can watch below, as Stimming starts to possibly question his decision to board the vessel, heading deep into the desolate seas.

コンピューターから解放されたライブを追い求めたスティミングの旅は、彼を狂わせるのだろうか?
WATCH: WILL STIMMING’S QUEST FOR A COMPUTER-FREE SHOW DRIVE HIM INSANE?

スティミングはいくらか住み慣れ、ぶっきらぼうな乗組員とカラオケをもしている。彼は孤独と戦っているが、ライブセットをすることが、唯一彼を活気づけている。そこで、ドラムマシンは壊れてしまった。

Every artist and musician finds inspiration in different ways. Some find it in the depths of a packed basement club, while others prefer a posh loft in the city.
Dynamic artist Stimming, however, prefers isolation ― of the extreme kind. For his his first real concept album, Alpe Lusia, Stimming found refuge in a tiny Alpine cabin, working alone for a full month to avoid any distractions and external influences. Once complete, Stimming vanished once again, this time into the depths of a container vessel in the North Sea slowly making its way through the icy seas of the North Atlantic in January.
The goal was a straightforward one: to create an entirely computer-free live show.
Luckily Stimming wasn’t completely alone, if you count his camera and the gruff crew, who didn’t seem eager to share living quarters with a German techno producer.
He’s now shared his tour diary with us, parts three and four you can watch below (watch one and two if you’ve missed them).
Stimming is settling in somewhat, singing karaoke with the tight-knit crew. Though he continues struggling with his isolation, admitting his live set is the only thing keeping him alive. Then the drum machine breaks.

Episodes 1 and 2:
Episodes 3 and 4:

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sog